Advertisement

Chada x Kartky x Sarius x Paluch - 'Wszystko W Porządku' | BraKe Blend

Chada x Kartky x Sarius x Paluch - 'Wszystko W Porządku' | BraKe Blend BraKe na ig:
BraKe na fb:

#chada #sarius #kartky #paluch #cichy #spiew #brake #blend #nie #zatrzymasz #mnie #horyzonty #balans

tekst:

Chada:

Nie zatrzyma mnie tu nikt, żadna szuja czy kurator,
Możesz gadać sobie co chcesz, bo ja leszczu jebem na to.
Słuchaj szmato - weź się zrywaj, dobrze widzę, że to czujesz,
Tu od zawsze mój koleżko takich się eliminuje.
Nie żałuję, nie ma czego, pozostanę tu do śmierci,
A na dowód tego ciągle dłonie swe zaciskam w pięści.
Jakoś leci bez tragedii, proszę bardzo, weź to shejtuj,
Daję radę z tą ekipą chociaż nie ma fajerwerków.
Moi ludzie są tu ze mną i się zdarza stanąć w ogniu,
Tak czy siak, robimy swoje, gram o pierwsze miejsce #podium
Chada sobie znów nie radzi, znowu zaliczył to bagno,
Wiele osób odda wszystko, żeby stało się to prawdą.
Wiem, że radio mnie nie puści, no i w sumie trochę szkoda,
Bo zdecydowanie dla nich to jest za brutalny towar.
Z przyjaciółmi zawsze zgoda, wspólnie tworzymy ten klimat,
No i jeszcze raz powtórzę - nie dasz rady mnie zatrzymać.
Te linijki mają pazur, ze mną ludzie którym wierzę,
Nie robi mi to w sumie czy w więzieniu, czy w plenerze.
Zawsze szczerze na tych blokach, ziomuś nie brakuje weny,
Zapnij pasy i ruszamy, cały czas prowokujemy.

Kartky:

[Refren]
Zabierz ludziom ostatnią nadzieję
My szukamy zaklęcia na deszcz
Brudny umysł to żaden argument
Krzyk w sekundę zamieniał się w szept
Zabierz mówcom ostatnią ideę
Lubią wkładać nam znaki do ust
A gubią się, kiedy łapiemy ich na tym
Że każdą sekundę znów dzielą na pół

[Hook x2]
Cmentarne bramy otwierają się za często
Ja nie widzę czego szukam za anten
Jestem tu po to, byś wiedziała, że piękno
To szaleństwo w czystej formie, bez żadnych barier

Sarius:

Raz mogę pomylić się
Dwa serca miały biec
Trzy drogi, wybierz tę, po której nie będę szedł
Już mnie nie możesz mieć, może chcesz teraz
Ale w głowie wiesz, cena nie do zapłacenia
Mam w głowie jeden cel i to innych rani, wiem
Ale nikt nie przeżył tego, co zabiło mnie
I nikt nie wszedł tak daleko, by nienawiść wznieść
Odeszli tak im było ciężko, a ja po dziś dzień
Podnoszę w górę twarz, sam porzucony gdzieś
Dla tych, co nie wierzyli, że są drogi dwie
To co mam, to co mam, to sam wziąłem, ej
I mam jeden cel
I cichy śpiew przodków

Paluch:

Nie zmieniłem się za bardzo, ziomek, czuję to codziennie
Znowu w droższym sklepie ochroniarze są mym cieniem
I nie mam aspiracji, żeby coś im udowadniać
Znam swoją wartość, utrzymuję balans
Jak wbiłem do salonu po samochód po raz pierwszy
Patrzyli jakbym się niechcący odciął od wycieczki
Dziś patrzą już z uśmiechem jak wymieniam gablotę
Oni się nie zmienili, tylko widzą we mnie flotę
Dziś idę na zebranie, tym razem jako rodzic
Połowa starych siedzi z miną jakbym miał ich pobić
Często czują się mądrzejsi, bo mają korpo gajer
Lecz ich dziecko rzuca mięsem, moje są wychowane
Ja lubię dobre żarcie, lecz nie sztywne restauracje
Zawsze krzywo patrzą, gdy wbijam tam w Air Maxie
Mierzy mnie typek w lakierkach, lejąc wódę do kielicha
Wpierdolił to ze smakiem, wieśniak nie zostawił tipa

nie zatrzyma,nas nikt,nie licz,na farta,nienawidze,balans,słoń,sokol,smutek,kartky,nowosc,2020,kochałem,cie,kina,hip hop,rap,czerwony dywan,peeling,szaman,cardio,utrzymuje,ajthepolishamerican,zeus,planet anm,keke,kękę,trumna,sam,nie widac po mnie,wielki dzien,zyc az do bolu,kiedy jak nie dzis,nie mam,szans,filipek,quebonafide,quequality,taco,hemingway,czasu nie cofne,bonson,skor,buka,mati,proceder,netflix,zwykły,facet,prosze,o rozgrzeszenie,raca,samobojstwo,pudle,

Yorum Gönder

0 Yorumlar