Advertisement

TACTİC FORCE 1 AYLIK SET DİZDİM! (Tactic Force)

TACTİC FORCE 1 AYLIK SET DİZDİM! (Tactic Force) Selmlar Arkadaşlar ,bugün tekrardan Tactic Force dayız.
Oyun da 1 Aylık Set Dizdim ve Tactic Force heyecanına başladım eğlenceli bi video oldu umarım beğenirsiniz.
Daha Fazla Tactic Force Video'ları İçin Abone Olup Bildirimleri Açmayı Unutmayın 😘👍


▬ Yamet Kanalına Abone Ol :

▬ Yamet Discord Sunucusu :

▬ Yamet İnstagram Adresi :


▬ Daha fazla Tactic Force videoları :

▬ Daha fazla Eğlenceli videolar :


▬ Selamlar ben Yamet Five! Kanalımda Oyun , Tactic Force oyun videoları paylaşıyorum. Videoları montaj yaparken eğleniyorum ve birçok komik anlar yaşıyorum. Her hafta yeni videolar ve yayınlar yapmaya çalışıyorum. Daha fazla Tactic Force ve Oyun videosu istiyorsanız Abone Olmayı unutmayın :)


▬ yametfive@gmail.com

Muzik;
Kevin MacLeod sanatçısının Lachaim adlı şarkısı, Creative Commons Attribution lisansı ( altında lisanslıdır.
Kaynak:
Sanatçı:

tactic force,tacticforce,1 aylık set tactic force,yamet,1 aylık set dizmek tactic force,tactic force yayın,tactic force oynanış,hediye tacticforce,tacticforce video,tactic force silah,zula vs tactic force,tacticforce türkiye,yametfive tactic force,hediye tf altını,türk yapımı oyun,oyun,eğlence,yeni türk oyunu,yeni oyun,eğlenceli oyunlar,tactic force gameplay,tactic force indir,yeni fps oyunu,tactic force inceleme,

Yorum Gönder

0 Yorumlar